Skriv til oss

Felt som er merket med stjerne (*) må fylles ut

Levering

Gratis frakt

Vi har gode nyheter! Møbler24 leverer møbler gratis inntil postnummer 7699 dersom ordreverdien overstiger 3000 nok.

Budet leverer de bestilte varene til adressen oppgitt av Kjøper i skjemaet.

Gratis frakt er engang, dersom kunden ikke henter forsendelsen innen angitt tid, uten forutgående informasjon, tilkommer et transportgebyr for neste levering.

 

Levering

Levering av de bestilte varene kan skje på ulike datoer, gjennom ulike fraktselskaper og i flere pakker, i henhold til leveringsdatoen som er angitt i produktbeskrivelsen på deres nettside, i punktet "frakt/leveringstid".

Husk at vi utfører leveranser med egne transport- og spedisjonsfirmaer. Budet er ikke forpliktet til å bringe møblene til leiligheten / huset / leiegården. MERK FØLGENDE! Leveringen av varene inkluderer ikke å bringe varene inn i leiligheten, så det er nødvendig å sikre passende antall personer for å bringe varene til destinasjonsstedet.

Møbler med liten størrelse eller vekt, som har mulighet for levering med bud, leveres som standard av transportører som Bring. Budet er forpliktet til å levere slike pakker til dine leiligheter eller hus (unntatt nødsituasjoner som sikkerhetsforskrifter knyttet til levering av pakker under en pandemi osv.).

 

Skadet forsendelse

Hvis du har lagt merke til at forsendelsen med de bestilte varene er skadet, sørg for å lage en forsendelsesskaderapport med transportøren, det er et bevis på at skaden oppsto under transport.

Beskriv emballasjens tilstand riktig i rapporten og ta med all informasjon, du kan også ta flere bilder som vil bidra til å utelukke din deltagelse i mangelen. Riktig utarbeidelse av ovennevnte rapport vil i betydelig grad fremskynde fastsettelsen av når skaden oppsto.

 

Rett til å nekte levering

Du har rett til å nekte en skadet forsendelse. I dette tilfellet, vennligst gi oss beskjed umiddelbart. Mangel på en transportskaderapport eller feil utarbeidelse (forskjellige datoer, manglende informasjon om forsendelsesstatus) kan forsinke vurderingen, og også medføre risiko for kjøp av skadede varer og kjøp av produktet i den stand den ble mottatt, uten muligheten for å klage.

 

Kontakt før levering

Etter forsendelsen av hvert av de kjøpte produktene vil statusen til bestillingen endres og du vil motta et varsel fra systemet vårt. E-posten vil inneholde forsendelsesnummeret sammen med navnet på transportøren som skal utføre leveringen. Videresendingsleverandører vil kontakte deg på telefon eller SMS før planlagt levering, deretter vil du bli informert om timeintervallet leveringen vil skje.

 

Levering til utvalgte tider

På grunn av ulike dimensjoner på møbler kan frakt også skje på pall. Foreløpig er det ikke mulig for forsendelser å bli levert i løpet av de timene kunden har satt. Hvis den angitte leveringsdatoen er umulig å implementere, kan leveringen flyttes til en annen dato, men leveringstidsområdet oppgis av transportøren, på grunn av den logistisk planlagte ruten. Av denne grunn er kunden informert om planlagt levering på forhånd for å kunne forberede seg skikkelig til henting av bestilte produkter, og leveringen av forsendelser var effektiv og problemfri.

pixel